CÉGINFORMÁCIÓ:
Szolgáltató (a webáruház üzemeltetője): Goodwill Pharma Nyrt.
Cím: 6724 Szeged, Cserzy Mihály u. 32
Az ügyfélszolgálat elérhetősége: +36 62/886-892, +36 70 231 1010
E-mail: info@goodwillpharma.com
Adószám: 32016774-2-06
A http://www.goodwill.hu/ oldalon elérhető webáruház (a továbbiakban „webáruház”) útján, a webáruházban elérhető termékek megrendelésével az azokat megrendelő személy („Megrendelő”) a jelen Általános Szerződési Feltételeket („ÁSZF”) automatikusan elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az ÁSZF elfogadása a webáruház útján történő megrendelés és szerződéskötés feltétele.
Amennyiben a Megrendelő nem kívánja elfogadni a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja az egyéb szerződéskötési lehetőségekről.
I. Általános rendelkezések
A webáruházban a Szolgáltató által forgalmazott, Magyarországon törzskönyvezett étrend-kiegészítő termékek, speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek, orvostechnikai eszközök, és egyéb termékek (a továbbiakban „Termékek”) rendelhetők meg. A Termékekről közzétett, illetve azokhoz mellékelt terméktájékoztató a Termékek mindenkori gyártójától származik, ezért azok tartalmáért és jogszabályi megfelelőségéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Az étrend-kiegészítő fogyasztása nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, változatos, vegyes étrendet és az egészséges életmódot
A Termék használati utasítását, illetőleg betegtájékoztatóját használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, tartsa be az előírt adagolást és egyéb instrukciókat.
II. A webáruház működése és a szerződéskötés menete
Megrendelőként eljárni kizárólag cselekvőképes természetes személy jogosult saját nevében, vagy jogi személy vagy egyéb jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet képviselőjeként.
A webáruházban a Megrendelő megrendelés leadása nélkül is, illetve azt megelőzően tájékozódhat a Termékekről. Minden Termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, a termékismertető, és fotó a termékről. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a Termékről közölt fotó eltér a kiszállított Termék tényleges csomagolásától
A Megrendelő böngészés közben kiválaszthat termékeket, amelyek a „Kosárba” gombra kattintva a Megrendelő kosarába kerülnek. A Megrendelő a megvásárolni kívánt Termékeket a kosarába gyűjti. A Megrendelő a kosár tartalmát az abban szereplő Termékek vételárának végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti a felső menüsorban.
A megrendelni kívánt Termékek kosárba helyezése után a Megrendelő a kosár ikonra kattintva megtekintheti a kosara összesítését (a kosárban levő termékek neve, darabszáma és vételárának, valamint az esetleges szállítási díjnak a végösszege). A Megrendelő jogosult a kosár tartalmát a megrendelés elküldése előtt ellenőrizni és azt módosítani; a módosítások átvezetéséhez a „kosár frissítése” gombra kell kattintani.
A Megrendelő a kosár ellenőrzését követően a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés leadásához. A „Pénztár” oldalon a Megrendelőnek a következő lépéseket kell megtennie a megrendelés leadásához:
Amennyiben a Megrendelő rendelkezik kedvezményre jogosító kuponnal, úgy annak számát a kedvezménykód mezőbe kell beírnia. Amennyiben a Megrendelő orvosától ajánlókártyát kapott, az ajánlókártya számát a kedvezménykód mezőbe kell beírnia. A kuponkód helyes megadása hiányában a kedvezmény utólag nem érvényesíthető. Amennyiben a Szolgáltató azt állapítja meg, hogy a megadott adatok helytelenek, hibásak, illetve nem valósak, úgy a Megrendelő kedvezményre nem jogosult (a Szolgáltató jogosult a kedvezményt utólag is egyoldalúan visszavonni).
A Megrendelő köteles kitölteni a számlázási adatokat. Amennyiben a számlázási adatok nem egyeznek a szállítási adatokkal, úgy be kell jelölnie a „szállítás másik címre” lehetőséget, és ki kell töltenie a szállítási címet is.
A „Megjegyzés” mezőben a Megrendelő jelezheti a kézbesítéssel kapcsolatos kéréseit. A Szolgáltató a jelzett kéréseknek igyekszik eleget tenni, de felelősséget azok teljesítéséért nem vállal.
A Megrendelő jogosult ismét ellenőrizni a megrendelésre kerülő termékeket, azok vételárát, darabszámát és a szállítási díjat. Amennyiben azt módosítani kívánja, úgy a „Kosár megtekintése” gombra kattintva azt megteheti.
A Megrendelőnek ki kell választania a fizetési módot: (i) utánvét (fizetés átvételkor készpénzben), (ii) bankkártyás vásárlás, (iii) közvetlen banki átutalás. Utánvét esetén a kiszállításkor a Megrendelő köteles a megrendelt Termékek ellenértékét átadni a Termékeket kézbesítő futárnak. Amennyiben a Megrendelő a közvetlen banki átutalást választja, úgy a Termékeket a Szolgáltató a megrendelt Termékek ellenértékének a Szolgáltató bankszámlájára történt maradéktalan jóváírása után intézkedik azok kézbesítéséről, azzal, hogy a Megrendelő az átutalás közleményében köteles a megrendelés sorszámát feltüntetni.
A megrendelés Szolgáltató részére történő elküldéséhez a fentiek elvégzését követően a Megrendelőnek – a megfelelő mező kipipálásával – el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et, valamint rá kell kattintania a „Megrendelés jóváhagyása” gombra.
Az ajándék minden esetben, függetlenül annak értékétől, 1 Ft-ért kerül kiszámlázásra.
A megrendelés elküldését követően egy tájékoztató szöveg jelenik meg a webáruházban, és haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 48 órán belül elküldésre kerül a megrendelést visszaigazoló e-mail a Megrendelő által megadott e-mail címre. A megrendelést visszaigazoló e-mail automatikus, a megrendelés Szolgáltató általi elfogadását rögzíti, azonban szállítási időpontot nem ad meg.
A megrendelés kézhezvételét követő munkanapon a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben felkeresi a Megrendelőt a pontos kiszállítási nap egyeztetése céljából, a teljesítési határidő figyelembevételével.
Amennyiben a Szolgáltató a megrendelés kézhezvételét és a visszaigazoló e-mail elküldését követően azt állapítja meg, hogy a megrendelés tárgyát képező egyes Termékekből nem áll rendelkezésére a megrendelés teljesítéséhez elegendő készlet, úgy erről a Megrendelőt a megrendelés kézhezvételét követő munkanapon e-mailben vagy telefonon értesíti, mely esetben (i) mind a Megrendelő, mind pedig a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában a szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal e-mail útján elállni, vagy (ii) a Megrendelő és a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában e-mail útján későbbi szállítási időpontról megállapodni.
A Megrendelő a leadott megrendelést a megrendelés leadása napján jogosult módosítani az
e-mail címre küldött e-mail útján, vagy telefonon a
+36-70/231-1010, +36 62/886-892
számon feltéve, hogy a Szolgáltató a megrendelés kézbesítéséről még nem intézkedett.
Amennyiben a Megrendelő több megrendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy azok egy csomagba kerüljenek, ezt a kérését szintén az
e-mail címre küldött e-mail útján, vagy telefonon a
+36-70/231-1010, +36 62/886-892
számon jelezheti a Szolgáltató felé; a Szolgáltató ugyanakkor a kérés teljesítéséért felelősséget nem vállal.
A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre.
A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató rögzít és iktat. A leadott megrendelések, valamint a létrejött szerződések a webáruházban, a Megrendelő felhasználói fiókjában hozzáférhetők. A szerződés magyar nyelven jön létre, egyéb nyelven a szerződéskötés nem lehetséges.
A Szolgáltató jogosult a Megrendelő regisztrációját azonnali hatállyal egyoldalúan törölni, és a már visszaigazolt megrendelésektől egyoldalúan elállni, ha oka van azt feltételezni, hogy a Megrendelő megszegte a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve csalásra vagy visszaélésre lehetőséget adó módon kívánja a webáruházat használni.
II.1. Hűségprogram
Csatlakozzon Ön is Hűségprogramunkhoz!
Megköszönve bizalmát, rendelései során minden 100Ft után 1 pontot jóváírunk Önnek, amelyet a következő rendelései során bármikor levásárolhat! Az összegyűjtött pontok ennek megfelelő forint ellenértéket képviselnek, azaz 1 pont = 1 forint.
Emellett 2% kedvezmény jár minden regisztrált vásárlónknak, mely a rendelés végösszegéből kerül levonásra.
A csatlakozáshoz nincs más dolga, mint felhasználói fiókot regisztrálni vagy belépni a már meglévő fiókjába!
További részletekről itt tájékozódhat.
III. Szállítás
III.1. Szállítási cím
Szállítási címként Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható, ahol a Megrendelő megtalálható és a megrendelt Termékeket vállalja átvenni.
A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A megrendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani.
A megrendelt Termékeket tartalmazó csomagot az MPL futárszolgálat (Magyar Posta Zrt. futárszolgálata) kézbesíti, vagy kérhető FOXPOST csomagautomatába a szállítás. A megrendelt Termékek vételárát és a szállítási díjat (lásd alább) utánvét esetén a Megrendelő a kézbesítő futárnak köteles átadni a megrendelt Termékek kézhezvételekor; utánvét esetén a megrendelt Termékek vételárának és a szállítási díjnak a maradéktalan kifizetése a kézbesítés feltétele.
III.2. Szállítási határidő
Raktáron lévő termék 12 óráig leadott rendelése esetében a szállítási határidő várhatóan a következő munkanap, de maximum a rendelés leadását követő munkanaptól számított 3 munkanap. Az ezt követően leadott rendeléseknél 4 munkanap a szállítási határidő.
A kézbesítés reggel 8 és délután 17 óra között történik; a kézbesítés ezen belüli pontos időpontját a kézbesítő futárszolgálat határozza meg egyoldalúan.
A nem munkanapon (hétvége, ünnepnap, munkaszüneti nap) leadott megrendelések Szolgáltató általi kézhezvétele és feldolgozása az azt követő munkanapon kezdődik.
III.3. Szállítás díjazása
A webáruház útján bármilyen végösszegű megrendelés leadható, minimális rendelési összeg nincs. Kosárértéktől függetlenül a Magyar Posta által kézbesített csomagok szállítási díja 1.399 Ft, FOXPOST csomagautomatába történő kézbesítés esetén 1.100 Ft. Az Európai Unión kívülre történő szállítás többletköltsége és a vele járó adminisztrációs ügyintézés minden esetben a vevőt terheli, ennek feltételeiről kérjük előzetesen egyeztessen az ügyfélszolgálatunkkal az info@goodwillpharma.com email címen.
III.4. A kézbesítés meghiúsulása
Amennyiben a Megrendelő a megrendelt Termékeket azok megrendelése, a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása és határidőben történő leszállítása esetében bármely okból nem veszi át (ideértve azt is, ha a kézbesítés a vételár és a szállítási díj Megrendelő általi maradéktalan kiegyenlítésének elmaradása miatt hiúsul meg, vagy a Megrendelő a szállítási címen nem található vagy nem elérhető), abban az esetben a Szolgáltató jogosult a szerződéstől – póthatáridő tűzése vagy érdekmúlás bizonyítása nélkül – egyoldalú nyilatkozattal elállni.
IV. Elállás
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti fogyasztó részére történő értékesítésre a fogyasztónak minősülő Megrendelőt indokolás nélkül elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.
Megrendelő nem gyakorolhatja a fenti elállás jogát a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen az alábbi esetekben:
(i) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak;
(ii) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
(iii) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Amennyiben Megrendelő a terméket Szolgáltatónak visszaküldi, úgy a Termék szállításra alkalmas csomagolásáról Megrendelő köteles gondoskodni, a nem megfelelő csomagolásból eredő, a szállítás során bekövetkező károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Minden esetben mellékelni kell az eredeti számlát. Utánvéttel terhelt küldeményeket Szolgáltató nem vesz át.
V. Szavatosság, jótállás
V.1. Kellékszavatosság
A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.
A Megrendelő – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató értékesítette. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
V.2. Termékszavatosság
Termékszavatossági igényét a Megrendelő kizárólag a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem a Megrendelő érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Megrendelő a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
V.3. Jótállás
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Megrendelő nem érvényesíthet.
VI. Fizetés
Az utánvét díja a vásárlás értékétől függetlenül 399 Ft.
MasterCard | MasterCard Electron | ||
Visa | Visa Electron |
A Szolgáltató a számlát a Termékekkel együtt a csomagban kézbesíti a Megrendelő részére.
A webáruházban kapható egyes Termékek egészségpénztár által elszámolhatóak. Egészségpénztári elszámoláshoz a megrendeléskor a számlázási adatokhoz az egészségpénztár nevét és címét kell megadni, a megjegyzés mezőben fel kell tüntetni a nevet és a tagi azonosítót, a szállítási címet pedig „Szállítás másik címre” mező kijelölésével kell megadni. A Megrendelő a vételárat utólag igényelheti vissza egészségpénztárától.
VII. Felelősség, adatkezelés és vegyes rendelkezések
VII.1. Felelősség
bármely olyan műszaki vagy technikai hibáért (pl. az internet-szolgáltatás vagy áramszolgáltatása kimaradása stb.) ami megakadályozza a webshop működését, a vásárlást, illetve a tranzakció lebonyolítását;
bármilyen adatvesztésért;
a Szolgáltatón kívül álló bármely műszaki, vagy technikai ok miatti késedelemért vagy hibáért (pl. a leadott megrendelés késedelmesen kerül a Szolgáltatónak kézbesítésre, vagy a visszaigazoló e-mail késve érkezik meg a Megrendelőhöz stb.);
bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működéséért és azok következményeiért;
a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.
VII.2. Adatkezelés, adatvédelem
Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat
A hírlevélre való feliratkozással Ön beleegyezését adja, hogy a Goodwill Pharma Nyrt. e-mailben értesítse Önt ajánlatairól. A Goodwill Pharma Nyrt. a tudomására jutott személyes adatokat semmilyen körülmények között nem teszi harmadik személy számára hozzáférhetővé.
VII.3. Panaszkezelés
egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A panasz elutasítása esetén
(i) amennyiben a panasz a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos, úgy a Megrendelő a lakóhelye vagy tartózkodási helye, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez fordulhat (Csongrád Megyei Békéltető Testület, 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.);
(ii) amennyiben pedig a panasza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben és végrehajtására kiadott jogszabályokban foglalt, valamint a külön jogszabályban fogyasztóvédelmi rendelkezésként meghatározott rendelkezések betartásával kapcsolatos (ide nem értve a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezéseket), úgy panaszával a lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordulhat. A településhez tartozó járási hivatalokat itt találja meg.
VII.4. Egyéb rendelkezések
Jelen ÁSZF 2024. január 24. napjától határozatlan ideig hatályos.
A Társaság nem áll magatartási kódex hatálya alatt.
A webáruház útján történő megrendeléssel a Megrendelő jelen ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
Az ÁSZF-et a Szolgáltató – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF a webáruház honlapján való közzététel napján lép hatályba.
VII.5. Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat
A Szolgáltató neve: Goodwill Pharma Orvos és Gyógyszertudományi Kereskedelmi és szolgáltató Nyrt.
A Szolgáltató rövidített cégneve: Goodwill Pharma Nyrt.
A Szolgáltató székhelye és levelezési címe: 6724 Szeged, Cserzy Mihály u. 32
Adószám: 32016774-2-06
Cégjegyzékszám: 06-10-000589
A Szolgáltató cégjegyzékszámát kiadó hatóság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
A Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:
Hétfő – péntek: 08.30-17.00 óráig
6724 Szeged, Cserzy Mihály u. 32.
Telefon: +36 62/886-892, +36 70 231 1010
E-mail: info@goodwillpharma.com
A Szolgáltató részére a tárhelyet biztosító szolgáltató:
Integrity Kft.
Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
E-mail: office@integrity.hu