ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

CÉGINFORMÁCIÓ:

Szolgáltató (a webáruház üzemeltetője): Goodwill Pharma Kft.

Cím: 6724 Szeged, Cserzy Mihály u. 32

Az ügyfélszolgálat elérhetősége: +36 62/886-892, +36 70 231 1010

E-mail: info@goodwillpharma.com

Adószám: 11399270-2-06

A http://www.goodwill.hu/ oldalon elérhető webáruház (a továbbiakban „webáruház”) útján, a webáruházban elérhető termékek megrendelésével az azokat megrendelő személy („Megrendelő”) a jelen Általános Szerződési Feltételeket („ÁSZF”) automatikusan elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az ÁSZF elfogadása a webáruház útján történő megrendelés és szerződéskötés feltétele.

Amennyiben a Megrendelő nem kívánja elfogadni a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja az egyéb szerződéskötési lehetőségekről.

I. Általános rendelkezések

A webáruházban a Szolgáltató által forgalmazott, Magyarországon törzskönyvezett étrend-kiegészítő termékek, speciális gyógyászati célra szánt élelmiszerek, orvostechnikai eszközök, és egyéb termékek (a továbbiakban „Termékek”) rendelhetők meg. A Termékekről közzétett, illetve azokhoz mellékelt terméktájékoztató a Termékek mindenkori gyártójától származik, ezért azok tartalmáért és jogszabályi megfelelőségéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Az étrend-kiegészítő fogyasztása nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, változatos, vegyes étrendet és az egészséges életmódot

A Termék használati utasítását, illetőleg betegtájékoztatóját használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, tartsa be az előírt adagolást és egyéb instrukciókat.<

II. A webáruház működése és a szerződéskötés menete

Megrendelőként eljárni kizárólag cselekvőképes természetes személy jogosult saját nevében, vagy jogi személy vagy egyéb jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet képviselőjeként.

A webáruházban a Megrendelő megrendelés leadása nélkül is, illetve azt megelőzően tájékozódhat a Termékekről. Minden Termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, a termékismertető, és fotó a termékről. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a Termékről közölt fotó eltér a kiszállított Termék tényleges csomagolásától

A Megrendelő böngészés közben kiválaszthat termékeket, amelyek a „Kosárba” gombra kattintva a Megrendelő kosarába kerülnek. A Megrendelő a megvásárolni kívánt Termékeket a kosarába gyűjti. A Megrendelő a kosár tartalmát az abban szereplő Termékek vételárának végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti a felső menüsorban.

A megrendelni kívánt Termékek kosárba helyezése után a Megrendelő a kosár ikonra kattintva megtekintheti a kosara összesítését (a kosárban levő termékek neve, darabszáma és vételárának, valamint az esetleges szállítási díjnak a végösszege). A Megrendelő jogosult a kosár tartalmát a megrendelés elküldése előtt ellenőrizni és azt módosítani; a módosítások átvezetéséhez a „kosár frissítése” gombra kell kattintani.

A Megrendelő a kosár ellenőrzését követően a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés leadásához. A „Pénztár” oldalon a Megrendelőnek a következő lépéseket kell megtennie a megrendelés leadásához:

Amennyiben a Megrendelő rendelkezik kedvezményre jogosító kuponnal, úgy annak számát a kedvezménykód mezőbe kell beírnia. Amennyiben a Megrendelő orvosától ajánlókártyát kapott, az ajánlókártya számát a kedvezménykód mezőbe kell beírnia, valamint ki kell töltenie az orvos neve, és orvos pecsétszáma mezőket is. Ezen adatok helyes megadása hiányában a kedvezmény utólag nem érvényesíthető. Amennyiben a Szolgáltató azt állapítja meg, hogy a megadott adatok helytelenek, hibásak, illetve nem valósak, úgy a Megrendelő kedvezményre nem jogosult (a Szolgáltató jogosult a kedvezményt utólag is egyoldalúan visszavonni).

A Megrendelő köteles kitölteni a számlázási adatokat. Amennyiben a számlázási adatok nem egyeznek a szállítási adatokkal, úgy be kell jelölnie a „szállítás másik címre” lehetőséget, és ki kell töltenie a szállítási címet is.

A „Megjegyzés” mezőben a Megrendelő jelezheti a kézbesítéssel kapcsolatos kéréseit. A Szolgáltató a jelzett kéréseknek igyekszik eleget tenni, de felelősséget azok teljesítéséért nem vállal.

A Megrendelő jogosult ismét ellenőrizni a megrendelésre kerülő termékeket, azok vételárát, darabszámát és a szállítási díjat. Amennyiben azt módosítani kívánja, úgy a „Kosár megtekintése” gombra kattintva azt megteheti.

A Megrendelőnek ki kell választania a fizetési módot: (i) utánvét (fizetés átvételkor készpénzben),  (ii) bankkártyás vásárlás, (iii) közvetlen banki átutalás. Utánvét esetén a kiszállításkor a Megrendelő köteles a megrendelt Termékek ellenértékét átadni a Termékeket kézbesítő futárnak. Amennyiben a Megrendelő a közvetlen banki átutalást választja, úgy a Termékeket a Szolgáltató a megrendelt Termékek ellenértékének a Szolgáltató bankszámlájára történt maradéktalan jóváírása után intézkedik azok kézbesítéséről, azzal, hogy a Megrendelő az átutalás közleményében köteles a megrendelés sorszámát feltüntetni.

A megrendelés Szolgáltató részére történő elküldéséhez a fentiek elvégzését követően a Megrendelőnek – a megfelelő mező kipipálásával – el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et, valamint rá kell kattintania a „Megrendelés jóváhagyása” gombra.

Az ajándék minden esetben, függetlenül annak értékétől, 1 Ft-ért kerül kiszámlázásra.

A megrendelés elküldését követően egy tájékoztató szöveg jelenik meg a webáruházban, és haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 48 órán belül elküldésre kerül a megrendelést visszaigazoló e-mail a Megrendelő által megadott e-mail címre. A megrendelést visszaigazoló e-mail automatikus, a megrendelés Szolgáltató általi elfogadását rögzíti, azonban szállítási időpontot nem ad meg. (Amennyiben a visszaigazoló e-mail a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 48 órán belül nem érkezik meg a Megrendelőhöz, úgy a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.)

A megrendelés kézhezvételét követő munkanapon a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben felkeresi a Megrendelőt a pontos kiszállítási nap egyeztetése céljából, a teljesítési határidő figyelembevételével.

Amennyiben a Szolgáltató a megrendelés kézhezvételét és a visszaigazoló e-mail elküldését követően azt állapítja meg, hogy a megrendelés tárgyát képező egyes Termékekből nem áll rendelkezésére a megrendelés teljesítéséhez elegendő készlet, úgy erről a Megrendelőt a megrendelés kézhezvételét követő munkanapon e-mailben vagy telefonon értesíti, mely esetben (i) mind a Megrendelő, mind pedig a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában a szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal e-mail útján elállni, vagy (ii) a Megrendelő és a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában e-mail útján későbbi szállítási időpontról megállapodni.

A Megrendelő a leadott megrendelést a megrendelés leadása napján jogosult módosítani az

info@goodwillpharma.hu

e-mail címre küldött e-mail útján, vagy telefonon a

+36-70/231-1010, +36 62/886-892

számon feltéve, hogy a Szolgáltató a megrendelés kézbesítéséről még nem intézkedett.

Amennyiben a Megrendelő több megrendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy azok egy csomagba kerüljenek, ezt a kérését szintén az

info@goodwillpharma.hu

e-mail címre küldött e-mail útján, vagy telefonon a 

+36-70/231-1010, +36 62/886-892

számon jelezheti a Szolgáltató felé; a Szolgáltató ugyanakkor a kérés teljesítéséért felelősséget nem vállal.

A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre.

A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató rögzít és iktat. A leadott megrendelések, valamint a létrejött szerződések a webáruházban, a Megrendelő felhasználói fiókjában hozzáférhetők. A szerződés magyar nyelven jön létre, egyéb nyelven a szerződéskötés nem lehetséges.

A Szolgáltató jogosult a Megrendelő regisztrációját azonnali hatállyal egyoldalúan törölni, és a már visszaigazolt megrendelésektől egyoldalúan elállni, ha oka van azt feltételezni, hogy a Megrendelő megszegte a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve csalásra vagy visszaélésre lehetőséget adó módon kívánja a webáruházat használni.

II.1. Hűségprogram 

Csatlakozzon Ön is Hűségprogramunkhoz!

Megköszönve bizalmát, rendelései során minden 100Ft után 1 pontot jóváírunk Önnek, amelyet a következő rendelései során bármikor levásárolhat! Az összegyűjtött pontok ennek megfelelő forint ellenértéket képviselnek, azaz 1 pont = 1 forint.
Emellett 2% kedvezmény jár minden regisztrált vásárlónknak, mely a rendelés végösszegéből kerül levonásra.
A csatlakozáshoz nincs más dolga, mint felhasználói fiókot regisztrálni vagy belépni a már meglévő fiókjába!
További részletekről itt tájékozódhat.

III. Szállítás

III.1. Szállítási cím

Szállítási címként Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható, ahol a Megrendelő megtalálható és a megrendelt Termékeket vállalja átvenni. Amennyiben a Megrendelő Magyarországon kívüli szállítási címre kíván rendelni, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja a Magyarországon kívüli szállítási lehetőségekről.

A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A megrendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani.

A megrendelt Termékeket tartalmazó csomagot az MPL futárszolgálat (Magyar Posta Zrt. futárszolgálata) kézbesíti. A megrendelt Termékek vételárát és a szállítási díjat (lásd alább) utánvét esetén a Megrendelő a kézbesítő futárnak köteles átadni a megrendelt Termékek kézhezvételekor; utánvét esetén a megrendelt Termékek vételárának és a szállítási díjnak a maradéktalan kifizetése a kézbesítés feltétele.

III.2. Szállítási határidő

Raktáron lévő termék 12 óráig leadott rendelése esetében a szállítási határidő várhatóan a következő munkanap, de maximum a rendelés leadását követő munkanaptól számított 3 munkanap. Az ezt követően leadott rendeléseknél 4 munkanap a szállítási határidő.

A kézbesítés reggel 8 és délután 17 óra között történik; a kézbesítés ezen belüli pontos időpontját a kézbesítő futárszolgálat határozza meg egyoldalúan.

A nem munkanapon (hétvége, ünnepnap, munkaszüneti nap) leadott megrendelések Szolgáltató általi kézhezvétele és feldolgozása az azt követő munkanapon kezdődik.

III.3. Szállítás díjazása

A webáruház útján bármilyen végösszegű megrendelés leadható, minimális rendelési összeg nincs.

A 12 000 Ft feletti összértékű megrendelések csomagolása és kiszállítása ingyenes, az 9801 és 12 000 Ft közötti összértékű megrendelések kiszállítása és csomagolása ellenértékeként a Megrendelő megrendelésenként 590 Ft, 9800 Ft alatti megrendelésekért pedig 990 Ft szállítási díjat köteles megfizetni. A megrendelés összértékébe nem tartozik bele a szállítási költség.

III.4. A kézbesítés meghiúsulása

Amennyiben a Megrendelő a megrendelt Termékeket azok megrendelése, a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása és határidőben történő leszállítása esetében bármely okból nem veszi át (ideértve azt is, ha a kézbesítés a vételár és a szállítási díj Megrendelő általi maradéktalan kiegyenlítésének elmaradása miatt hiúsul meg, vagy a Megrendelő a szállítási címen nem található vagy nem elérhető), abban az esetben a Szolgáltató jogosult a szerződéstől – póthatáridő tűzése vagy érdekmúlás bizonyítása nélkül – egyoldalú nyilatkozattal elállni.

IV. Elállás

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti fogyasztó részére történő értékesítésre a fogyasztónak minősülő Megrendelőt indokolás nélkül elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.

    • A Megrendelő az elállási jogát a terméknek a Megrendelő általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja (azzal, hogy fentiek nem érintik a Megrendelő azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja).
    • Amennyiben a Megrendelő elállási jogával élni kíván, úgy e szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben meghatározott címére. Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
    • A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
    • Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Megrendelő a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.
    • A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a Szolgáltató vissza nem kapta a terméket, vagy Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Megrendelő köteles a Szolgáltató részére a jelen ÁSZF-ben megadott címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt a Megrendelő elküldi a Terméket.< >A Termék visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli. A Termék postai küldeményként nem küldhető vissza.
    • A Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.<

Megrendelő nem gyakorolhatja a fenti elállás jogát a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen az alábbi esetekben:

(i) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak;

(ii) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

(iii) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Amennyiben Megrendelő a terméket Szolgáltatónak visszaküldi, úgy a Termék szállításra alkalmas csomagolásáról Megrendelő köteles gondoskodni, a nem megfelelő csomagolásból eredő, a szállítás során bekövetkező károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Minden esetben mellékelni kell az eredeti számlát. Utánvéttel terhelt küldeményeket Szolgáltató nem vesz át.

Elállási Nyilatkozat Minta

V. Szavatosság, jótállás

V.1. Kellékszavatosság

    • A Szolgáltató fogyasztónak minősülő Megrendelői számára szavatolja, hogy az általa a jelen ÁSZF keretén belül szállított Termék szerződésben meghatározott tulajdonságokkal rendelkezik, a Termékeknek kizárólag a forgalomba hozatali engedélyben, ennek hiányában a termék gyártója által adott hivatalos leírásában foglaltaknak szükséges megfelelniük. A fogyasztónak minősülő Megrendelőket az alábbi kellékszavatossági, termékszavatossági, illetve jótállási jogok illetik meg.

A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.
A Megrendelő – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

    • A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
    • Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Megrendelő ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
    • A Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató értékesítette. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

V.2. Termékszavatosság

    • A Szolgáltató által a jelen ÁSZF keretében értékesített Termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
    • Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
    • A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    • Termékszavatossági igényét a Megrendelő a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a Megrendelő kizárólag a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja

    • . A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
    • A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem a Megrendelő érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Megrendelő a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

V.3. Jótállás

    • Tekintettel arra, hogy a kötelező jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett áll fenn, és a Szolgáltató ezt meghaladóan jótállást nem vállal a webáruház útján értékesítésre kerülő termékek tekintetében, így a Megrendelőt jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett illeti meg. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott termékek esetében a jótállás időtartama legalább egy év.
    • A fenti esetben a Megrendelő – választása szerint– jótállási igényként a kellékszavatossági igényekkel azonos igényeket érvényesítheti.
    • A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Megrendelő nem érvényesíthet.

VI. Fizetés

    • Amennyiben a Megrendelő fizetési módként az utánvétet választja, úgy a megrendelt Termékek vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor a futárnak fizeti meg, amelynek átvételéről a futár átvételi elismervényt ad a Megrendelő részére.

Az utánvét díja a vásárlás értékétől függetlenül 290 Ft.

    • Amennyiben a Megrendelő a közvetlen banki átutalást választja fizetési módként a megrendeléskor, úgy a Szolgáltató a megrendelt Termékek ellenértékének a Szolgáltató bankszámlájára történt maradéktalan jóváírása után intézkedik a Termékek kézbesítéséről, azzal, hogy a Megrendelő az átutalás közleményében köteles a megrendelés sorszámát feltüntetni.
    • Amennyiben a Megrendelő fizetési módként a Bankkártyás fizetést választja, úgy a pénztárból átirányításra kerül a Saferpay vagy SimplePay  oldalára, ott történik meg a fizetés. Sikeres fizetés esetén  visszatér az oldalunkra, sikertelen fizetés esetén is az oldalunkra érkezik vissza, és választhat másik fizetési módot, vagy újra próbálkozhat a fizetéssel. Elfogadott bankkártyák:
MasterCard MasterCard Electron
Visa Visa Electron

A Szolgáltató a számlát a Termékekkel együtt a csomagban kézbesíti a Megrendelő részére.
A webáruházban kapható egyes Termékek egészségpénztár által elszámolhatóak. Egészségpénztári elszámoláshoz a megrendeléskor a számlázási adatokhoz az egészségpénztár nevét és címét kell megadni, a megjegyzés mezőben fel kell tüntetni a nevet és a tagi azonosítót, a szállítási címet pedig „Szállítás másik címre” mező kijelölésével kell megadni. A Megrendelő a vételárat utólag igényelheti vissza egészségpénztárától.

VII. Felelősség, adatkezelés és vegyes rendelkezések

VII.1. Felelősség

    • A Szolgáltatótól a webáruház útján történő megrendelés esetében vélelmezi a Megrendelő részéről az internet felhasználói szintű ismeretét.
    • A Szolgáltató semmilyen esetben sem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek be:
    • az interneten küldött és/vagy fogadott, nem a Szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta hibáért;

bármely olyan műszaki vagy technikai hibáért (pl. az internet-szolgáltatás vagy áramszolgáltatása kimaradása stb.) ami megakadályozza a webshop működését, a vásárlást, illetve a tranzakció lebonyolítását;
bármilyen adatvesztésért;
a Szolgáltatón kívül álló bármely műszaki, vagy technikai ok miatti késedelemért vagy hibáért (pl. a leadott megrendelés késedelmesen kerül a Szolgáltatónak kézbesítésre, vagy a visszaigazoló e-mail késve érkezik meg a Megrendelőhöz stb.);
bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működéséért és azok következményeiért;
a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

    • A Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott hibás adatokból eredő téves teljesítésért.
    • A webáruházban feltüntetett információk, paraméterek, képek, árak és készlet adatok tájékoztató jellegűek, Szolgáltató az esetleges hibákért felelősséget nem vállal, az árváltoztatás jogát fenntartja.
    Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. A küldemény sértetlenségéért a felelősség a küldemény kézbesítésétől kezdve átszáll Megrendelőre, ezért Megrendelő kötelessége kézbesítéskor a küldeményt megvizsgálni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.

VII.2. Adatkezelés, adatvédelem

Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat

A hírlevélre való feliratkozással Ön beleegyezését adja, hogy a Goodwill Pharma Kft e-mailben értesítse Önt ajánlatairól. A Goodwill Pharma Kft a tudomására jutott személyes adatokat semmilyen körülmények között nem teszi harmadik személy számára hozzáférhetővé.

VII.3. Panaszkezelés

    • A Szolgáltató a panaszok kezelése során a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fgytv.”) rendelkezéseinek megfelelően jár el. A Megrendelő panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval, a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségek bármelyikén.
    A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet a Fgytv. szerinti adattartalommal felvenni, és annak egy másolati példányát
    1. a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni,
    b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

    • A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
    • Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

A panasz elutasítása esetén

(i) amennyiben a panasz a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos, úgy a Megrendelő a lakóhelye vagy tartózkodási helye, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez fordulhat (Csongrád Megyei Békéltető Testület, 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.);

(ii) amennyiben pedig a panasza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben és végrehajtására kiadott jogszabályokban foglalt, valamint a külön jogszabályban fogyasztóvédelmi rendelkezésként meghatározott rendelkezések betartásával kapcsolatos (ide nem értve a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezéseket), úgy panaszával a lakóhelye szerinti járási hivatalhoz fordulhat. A településhez tartozó járási hivatalokat itt találja meg.

VII.4. Egyéb rendelkezések

    • A Megrendelő teljes felelősséggel tartozik a felhasználói fiókjából, valamint a Szolgáltató részére megadott e-mail címről és telefonszámról leadott megrendelésekért, az onnan végzett bármely tranzakcióért és onnan megtett nyilatkozatokért. A Megrendelő köteles haladéktalanul tájékoztatni a Szolgáltatót, ha azt feltételezi, hogy jelszavával vagy bármely elérhetőségével harmadik személy(ek) visszaél(nek) vagy ahhoz hozzájutott(ak). A Szolgáltató nem felelős a Megrendelővel szemben olyan kárért, amely annak eredményeként merült fel, hogy a Megrendelő a jelszavát felfedte vagy azzal akár a Megrendelő, akár harmadik fél visszaélt.
    • A jelen ÁSZF a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.

Jelen ÁSZF 2014. szeptember 16. napjától határozatlan ideig hatályos.

A webáruház útján történő megrendeléssel a Megrendelő jelen ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
Az ÁSZF-et a Szolgáltató – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF a webáruház honlapján való közzététel napján lép hatályba.

VII.5. Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat

A Szolgáltató neve: Goodwill Pharma Orvos és Gyógyszertudományi Kereskedelmi és szolgáltató Kft.

A Szolgáltató rövidített cégneve: Goodwill Pharma Kft.

A Szolgáltató székhelye és levelezési címe: 6724 Szeged, Cserzy Mihály u. 32

Adószám: 11399270-2-06

Cégjegyzékszám: 06-09-004915

A Szolgáltató cégjegyzékszámát kiadó hatóság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága

A Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:

Hétfő – péntek: 08.30-17.00 óráig

6724 Szeged, Cserzy Mihály u. 32.

Telefon: +36 62/886-892, +36 70 231 1010

E-mail: info@goodwillpharma.com

A Szolgáltató részére a tárhelyet biztosító szolgáltató:

Integrity Kft.
Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
E-mail: office@integrity.hu

Ajándék
10 ezer Ft feletti értékű vásárlása esetén Szent-Györgyi Albert 1000 mg C-vitamin 20x pezsgőtablettát, 20 ezer forint érték felett pedig még egy Szent-Györgyi Albert 500 mg C-vitamin 60X kapszulát adunk ajándékba.
A tájékoztatás nem teljeskörű, egyes termékek valamint egyes kuponkódokkal történő vásárlás esetén eltérhet az ajándék.