VANNAK DOLGOK, AMIKKEL NEM LEHET FINOMKODNI
Body positivity ide vagy oda, a túlsúly ellen tenni kell!
Tudják mi az orvosi rendelőben a legtöbbet ismételt mondat? „Le kéne egy kicsit fogyni!” És tudják mi erre a leggyakoribb válasz? „Tudom!”
Ennek ellenére nemhogy a többség tenne ellene, inkább különböző kifogások mögé bújva magyarázzák, miért nem teszik. Csodaszer nincs, ennek fejben kell eldőlni. De ha az elhatározás megvan, akkor viszont van segítség. A szegedi orvos pár nem huny szemet a túlsúlyban rejlő veszélyek felett és egy forradalmian új diéta támogató programot dolgozott ki egy orvoscsoporttal karöltve, az életmódváltás megkönnyítésére.
A szegedi székhelyű gyógyszeripari cég, a Goodwill Pharma, 26 éve azt a küldetést választotta, hogy a páciensek igényeinek megfelelő gyógyszerek mellett vitaminokat, étrend-kiegészítőket gyártanak, ami valóban megoldásként szolgál problémáikra.
A világ gyorsan változik, az emberek egyre tovább élnek, ez azonban sokba kerül.
Két ellentétes dolog zajlik egyszerre a világban az életminőség kapcsán. Az egyik az, hogy egy viszonylagos jólétért egyre kevesebbet kell tennünk, szinte mindenkinek van hol laknia, van autója, van valamilyen iskolai végzettsége, van munkája, van mit ennie. Relatíve egyszerűen elutazhatunk távoli helyekre. Könnyen hozzáférhetünk az alapvető javakhoz, így az élelmiszerek megszerzése a fejlett társadalmakban nem kiváltság, hanem túlkínálat van belőle.
A másik az, hogy a kényelmes élet hosszútávú fenntartása egyszer csak nagyon sokba fog kerülni. Ezt a terhet, akkor vesszük észre, ha már megérint bennünket a baj, akár az életkorunk növekedésével, vagy akár valamilyen betegség megjelenésével.
A legegyszerűbben hozzáférhető és szinte mindenki számára mindig elérhető örömforrás az élelmiszer. Az élelem túlkínálat már egészen fiatal korban elkezdődik és sajnos nagyon könnyen rossz irányba csúszik el.
Tükröm, tükröm…
„Valószínűleg most én leszek az aktuális közutált, de bizony a tükör nem hazudik! Magyarország kétharmada túlsúlyos! A túlsúlyosok száma évről évre nő, ami kifejezetten nyugtalanító, hiszen a túlsúly jelentős kockázati tényező az egészségügyi állapotunkra nézve. Nem hiába a leggyakoribb orvosi javaslat a rendelőkben az, hogy a betegnek fogynia kellene. Tabuként kezeljük a témát, hogy nehogy megbántsuk valaki érzelmeit. Lehet azzal jönni, hogy fogadjuk el önmagunkat, de kérdezem én, megéri? Az egészségünkkel játszunk! A túlsúly ellen tenni kell!” – hívja fel a figyelmet Dr. Jójárt Ferenc, a Goodwill Pharma alapító tulajdonosa. „A K7-24 több mint egy étrend-kiegészítő, ez egy koncepció és csupán az út eleje mind a cégünk számára, mind a vásárlóinknak. A termékünk professzionális támogatást kíván biztosítani mindenkinek, aki a túlsúly démonjával küzd, és aki elérkezettnek látja az időt, hogy tegyen valamit az egészsége megőrzéséért, azzal, hogy lead jó néhány kilót. A fogyás fejben dől el, de a kísértés a gyomorban kezdődik. Az énkép átalakulása egy idegrendszeri folyamat, amely a neuron kapcsolatok újrahangolását is megkívánja. Ez egy hosszú és nagyon kemény út, mely tele van kísértéssel.
Könnyen jön egy kis túlsúly, majd az elhízás. Ezt a mainstream media még támogatja is, hiszen megalkotta a bodypositivity irányvonalat, amely azt sulykolja, hogy fogadd el magad ducinak, vagy kövérnek, mert úgyis menő lehetsz.
Ez igaz, de ez üzletkötés az ördöggel, mert cserébe nagyon drága árat kér. Ez az ár az egészséged és a korai halálod, ha szerencsés vagy. Ha pedig rosszabb lapot húztál, akkor egy stroke utáni bénultságban, vagy mentális defektussal kell együtt élned vagy szétment térddel, vagy gerinccel a szobádba zárva. Bevezették az oversize méretet és ebből is van xs-es. (ez jön az xxl után)
Magyarország kétharmada túlsúlyos!
Számos tanulmány kimutatta, hogy az elhízás nemcsak a szív és érrendszeri betegségek előszobája, hanem a legtöbb daganatos betegséghez is köze van. A cukorbetegség és az ezzel járó szövődmények súlyos szenvedést okoznak az egyénnek, a családoknak és a társadalmunk közösségeinek egyaránt.
A túlsúly ellen tenni kell!
„Belső hajtóerő nélkül nagyon nehéz bármit is sikerre vinni” – Dr. Kardos Mária, a Goodwill Pharma kommunikációs igazgatója megállíthatatlan a jobb életminőség megteremtése érdekében. Nagyszabású show-műsor keretében mutatták be a gyógyászati szakma és a minőségi életmód mellett kommunikáló média képviselőinek legújabb, a jó életminőséget támogató rendszerüket.
„Egy valamiben biztosan egyetértünk. Energikusnak, egészségesnek lenni jó dolog. Abban is bízunk, hogy ez az állapot nagyjából 80 éves korunkig kitart és ha elkerüljük a nagyobb baleseti csomópontokat, erre jó esélyünk van. Így gondolják ezt azok is, akik túlsúllyal, elhízással küzdenek. De a statisztikák mást mutatnak. A túlsúlyosak közül viszonylag kevesen érik meg aktívan a 80 évet. Az európai egészségfelmérési adatok szerint a magyar lakosság 68%-a túlsúlyos. A túlsúly és elhízás óriási egészségügyi kockázat a szív és érrendszeri betegségek, a cukorbetegség, a daganatos betegségek és mozgásszervi betegségek kialakulásában.” – Figyelmeztet, az egyik legsúlyosabb hazánk lakosságát érintő komplex problémára, a túlsúly veszélyeire.
A Goodwill Pharma elindult egy olyan irányba, amivel igyekszik helyes iránymutatást adni a hosszútávú egészséges élethez. Az étrend-kiegészítők világában egészségmegőrzés van és megelőzés. A legtöbben akkor nyúlnak ezekhez a termékekhez mégis, amikor már valamilyen baj bekövetkezett és segíteni kell valahogy. A megelőzés, a gyógyulás a táplálkozással kezdődik. Ebben nyújt segítséget az új termékcsoport.
A termék vizuális megjelenésére is különös gondot fordítottak. Erre a feladatra Jason Brooks díjnyertes divat- és életstílus illusztrátort kérték fel, aki a Chanel, a Coty, a Jo Malone, a Lancôme, a L’Oreal, a Revlon és a Vogue után most megtervezte a K7-24 arculatát. A termék egy idealizált állapotot sugall, amely tudjuk, nem feltétlenül cél mindenki számára, de inspirálja azt a gondolatot, hogy igenis sikerülhet.
A K7-24 termék és a brand egy koncepció és egy önálló védjegy is egyúttal, amely most még csak egy konkrét kezdőcsomagot jelent, de később ki fog egészülni még az életmód váltást segítő további termékekkel. – folytatta Dr. Kardos Mária. A védjegy használatához csatlakozhatnak olyan élelmiszergyártók, akiknek a termékei kompatibilisek a Goodwill Pharma által képviselt táplálkozási értékrenddel. Ami nem mást jelent, mint teljes értékű, elsősorban növényi eredetű hozzávalók használatát, és törekvést az ízfokozók és tartósítószerek alkalmazásának minimalizálására. Lehetőleg nem a világ túlsó feléből származik, és az ára az egészségre gyakorolt hatásával arányos.
A cég neve, Goodwill Pharma magában hordozza a küldetést, mely szerint minél több embernek kívánnak jóakaratuk (goodwill) által kifejlesztett termékeiket eljuttatni. Másrészt a pharma szó tükrözi a gyógyszeripar precizitását, rendkívüli szigorúságát és önmérsékletét a hamis ígéretekkel szemben. Orvosként képviselik a hippokratészi értékrendet termékeiken keresztül. A goodwill üzleti értéket is jelent, ezért léptek ki a tőzsdére, hogy azok, akik azonosulni tudnak értékrendükkel később befektetőkké is válhassanak cégükben.
A terméket zártkörű show-műsor keretében mutatták be, ahol a szakmán kívül ismertségek és a média is képviseltette magát.
A termékről bővebb információ: www.k7-24.com